Subject: Ed: Sanitaarsertifikaadi uuendamise taotlus Kunda Sadamas 13.01.2025
From: "Mare Rooden" <[email-masked]>
To: Tiia Õispuu <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jan 2025 08:59:01 +0200

Saatja: Kunda CF&S Estonia AS <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 13. jaanuar 2025 08:54
Adressaat: idaepid <[email-masked]>
Koopia: Kunda CF&S Estonia AS <[email-masked]>
Teema: Sanitaarsertifikaadi uuendamise taotlus Kunda Sadamas 13.01.2025

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

TAOTLUS

Palume uuendada laeva „ BALTIC ARROW“ (lipp Saint Kitts ja Nevis, IMO 
9243863) Sanitaartunnistuse Sertifikaat. Vee analüüside on vajalikud.

Laeva eeldatav sildumise aeg 13.01.25 21:00 ning väljumine 14.01.25 11:00.

Tasu garanteerime vastavalt hinnakirjale. CF&S Estonia AS reg. nr. 10139213.

Palun kinnitust.

Lugupidamisega  I  Sincerely

Villu Harjo

Agenteerimisosakond  I  Agency Department

CF&S Estonia AS

Ahtri 12, 10151 Tallinn, Estonia

+372 503 8734

[email-masked] <mailto:[email-masked]>   I  www.cfs.ee <http://www.cfs.ee/>

Estonia  Latvia  Lithuania  Finland  Poland  Netherlands  Germany 
Kazakhstan  Uzbekistan

Ekspedeerimistegevuses rakendatakse vastavaid viimaseid Eesti Logistika ja 
Ekspedeerimise Assotsiatsiooni Üldtingimusi. Etevõtte kõikidele tegevustele 
on väljastatud kvaliteedijuhtimissüsteemi ISO 9001:2015 sertiﬁkaat.

In forwarding activities the latest edition of General Conditions of the 
Estonian Logistics and Freight Forwarding Association will apply. The 
Quality Management System Standard ISO 9001:2015 is applicable to all our 
activities.